::AbduL FataH::: :: UDM kampus KUSZA ::

Tuesday, November 4, 2008

:: UDM kampus KUSZA ::



Inilah pemandangan UDM kampus KUSZA dari pemandangan satelit google earth. Carilah kediaman anda di mana. Maaflah, kompleks kediaman baru di belakang dalam pembinaan lagi. Belum siap lagi dalm GA ni. Masjid & HEP boleh nampak dengan jelas di sebelah kanan bawah. DKU, DABS & Pustaka ada di tengah-tengah. KOMPLEKS NASIBAH blok MAIMUNAH?..cari sendiri. & aku kira perjalanan dari pintu masuk ke kompleks asrama lebih kurang dalam 1.4 kolometer (guna ruler dalam GA).

4 comments:

adioz88 said...

jauhnya 1.4km perjalanan dari gate.
kalau saya, tak boleh dah berjalan
mesti berlari aja nanti
hehehhe..
senang2 lawat lah blog saya
mungkin boleh berkongsi ilmu permotoran.
saya tengok dalam posting sebelum ni ada masalah dengan kriss?

abdul fatah said...

memg jauh..kalu muto xde lg jauh jdnya..sy dh lawat blog saudara..ckup bagus info2 pasal muto 2..lepas ni kalu ad pape masalh blehlh tnya saudara kn..muto ari 2 stakat pncit aje..

Anonymous said...

uhu...saya sangat rindu kusza.tempat yang aman damai.tempat lahirnya cerdik pandai agama...

namun kerana politik, damai itu kian tergadai!!! =(

Cik Miza said...

aduh rindunya pada kusza..byk gile perubahan,,
aku batch kusza intake 2000-2003
budak pengurusan sumber manusia